Tämä on kotisivujesi tärkein ominaisuus

Verkkosivuillasi tai verkkokaupallasi on yksi tehtävä: parantaa liiketoimintasi tulosta.


Tuloksen parantamisen kaava on yksinkertainen: enemmän myyntiä ja/tai vähemmän kuluja.

Nettisivuilla on taianomainen kyky parantaa liiketoiminnan tulosta lisäämällä myyntiä ja vähentämällä kuluja.


Hyödyntämällä erittäin edullisia verkkokaupparatkaisuja, ohjaamalla asiakkaat myymälääsi, antamalla heille mahdollisuuden varata aika palveluillesi tai sopia tuotteesi esittely pystyt kasvattamaan myyntiä kotisivujesi kautta.


Samalla nämä edellä mainitut mahdollisuudet automatisoivat toimintaasi vähentäen tarvetta turhille henkilöstökuluille, useille markkinoinnin palveluille eikä vähiten tärkeänä sinun ajallesi.

Jotta kotisivusi kuitenkin voivat onnistua tehtävässään, on niistä löydyttävä yksi ominaisuus.


Verkkosivujen tärkein ominaisuus

Kotisivujesi tärkein ominaisuus on tuottaa hyötyä vierailijalle - ilmaiseksi.

Mitä? Miten ihmeessä ilmaiseksi, eikö kotisivujen pitänyt pystyä myymään enemmän?

Kyllä, ilmaiseksi. Ja kyllä, jotta kotisivut pystyvät myymään enemmän.

Tarjoamalla hyötyä ilmaiseksi luot luottamusta, ja madallat kynnystä tulla yrityksesi asiakkaaksi.

Syy tähän on yksinkertainen.

Modernin internet surffaajan keskittymiskyky on tunnetusti noin kultakalan luokkaa. Totta eikö?


Näin ollen haemme välitöntä hyötyä, eli arvoa, jos teemme niinkin suuren päätöksen kuten vierailla verkkosivuillasi.


a) meidän täytyy saada välittömästi selville, että sivusi pystyvät tarjoamaan meille hyötyä ja

b) lupaus hyödystä on täytyttävä melkein yhtä nopeasti.

Kohta a) on helppo toteuttaa: ilmoita etusivullasi isolla ja selkeästi mitä hyötyä tarjoat asiakkaillesi.

Mallia: mitä ja miten

Esim. ravintolalle: "Olemme Tamperelainen lähiruokaa tarjoava ravintola (mitä), jolla on keskustan herkullisin lounas ja illallinen. (miten)"

Esim. kuntosalille: "Helsingin kattavin vapaapainoalue (mitä) josta maksat käytön mukaan (miten)".


Meillä Ränchillä kerrotaan mitä ja miten seuraavasti: Tuloksia parantavat kotisivut palveluna.


Ole luova ilmaiseksi

Kohdassa b) pääsetkin olemaan luova.


Mikä on semmoinen tuotteesi tai palvelusi jota asiakkaasi arvostavat, tai jopa rakastavat? Mikä loisi luottamusta, ja näin madaltaisi kynnystä tulla asiakkaaksi?

Tutki mitä kilpailijasi tekevät. Helppo tapa aloittaa on mallintaa mitä menestyneet kilpailijasi tekevät. Kokeilemalla löydät sinun kulttuurillesi parhaat ilmaiseksi tarjottavat hyödyt. Lopulta pystyt tarjoamaan jotain erilaista, joka ylittää jopa vaativienkin asiakkaiden odotukset.

Verkkokaupoilla tyypillinen nopea hyöty on X% alennus jos tilaa tänään, tai liittyy uutiskirjelistalle tai ostaa X €:lla.

Nämä alkavat kuitenkin olemaan jo niin tyypillisiä, että itse ainakin 10% alennus uutiskirjeestä ei enää saa minua pysähtymään ja innostumaan. Verkkokaupan alennuksesta on tullut enemmänkin standardi kuin positiivinen, luottamusta herättävä yllätys.

Mutta miten olisi yllätyslahja? Video-opaspaketti tuotteen käyttämiseen? Kutsu tapahtumaan? Kuva asiakkaasta tuotteen kanssa Instaasi?

Kun laitat luovuutesi rullaamaan yhdistettynä rohkeaan kokeiluun, niin löydät sinulle uniikin tavan tarjota odotukset ylittävää ilmaista hyötyä.

Katsotaan muutamaa muuta esimerkkiä tarjota hyötyä ilmaiseksi.

Esim. ravintolalle: "Ilmainen jälkiruoka kun varaat pöydän tälle viikolle."

Esim. kuntosalille: "Kokeile kaksi kertaa ilmaiseksi kaverisi kanssa kun varaat tutustumisen tästä."

Me tarjoamme Ränchillä kiinnostuneille ilmaisen käyttöohjeen miten parantaa tulosta kotisivuilla. Tämä auttaa potentiaalisia ja olemassa olevia asiakkaitamme saamaan täyden hyödyn tarjoamastamme palvelustamme. Tämä puolestaan lisää asiakastyytyväisyyttä, mikä johtaa suosittelujen ja pidempien asiakassuhteiden kautta parempaan tulokseen.

Kuinka aloittaa heti?

Helppoa. Ota yhteyttä ja jutellaan mitkä ratkaisut sopisivat juuri teidän yrityksen uniikkiin tarpeisiin tuottamaan asiakkaillenne odotukset ylittävää hyötyä ilmaiseksi.

Lupaamme ylittää odotuksenne...ilmaiseksi 😉

Minut saat kiinni maililla joonas@ranchmarkkinointi.fi tai puhelimella 0404564880.

0 katselukertaa

© 2020 Ränch. Tyylikästä ja merkityksellistä markkinointia.