Image by XPS

1. Löytö

Aloitamme useimmat projektit Löytö -vaiheella.

Löytö -vaiheessa tutustumme liiketoimintaasi sisältä ja ulkoa. Selvitämme tarkan prosessimme kautta kaikki markkinointisi mahdollisuuksiin ja haasteisiin vaikuttavat tekijät.

Määritämme markkinointisi aktiviteetit, prosessit, sisällöt, järjestelmät, tavoitteet, vastuuhenkilöt, budjetit ja seuraavat vaiheet.

Löytö -vaiheen jälkeen aloitamme systemaattisen ja mitattavan kohderyhmällesi resonoivan markkinoinnin.

Löytö -vaiheen erittely


Osa-alueet:


1. Brändi

  • Mitä? Kenelle? Miksi? Miten?
     

2. Markkinat

  • Asiakkaat? Kilpailijat? Koko? Hinnoittelu?
     

3. Kosketuspinnat

  • Kuinka asiakkaat löytävät tuotteesi ja palvelusi, saavat ne käyttöön ja käyttävät niitä.
     

4. Yhteenveto

  • Markkinointisuunnitelman läpikäynti

 

Aikajänne

  • 2-4 viikkoa

Toimitettavat

  • Brändianalyysi

  • Markkinakuvaus

  • Kommunikaatiostrategia

  • Visuaalinen suunta

 

Seuraavat askeleet

  • Tarjous markkinoinnin toteutuksesta

 

YRITTÄJÄN MARKKINOINTIVINKIT

Tilaa kerran kuussa ilmestyvät blogit  suoraan sähköpostiisi

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube